sobota 31. prosince 2011

Jak jinak než štasnej Novej rok..

Když jsem tet stála sama  o půlnoci před domem, v hlavě mi ještě bublalo šampanský, a sledovala jsem jak lidé oslavují Nový rok trošku se mi zastesklo, mrzí mě že je v naší rodině Silvestr brán pouze jako den kdy do půlnoci čumíme na Novu a pak si přituknem šampanským , aby se neřeklo že na všechno kašlem. A když se šampanský otevře nastane takový to "Bum" jenže po tom našem "Bum" následovalo ještě další "Bum" a naše velice vyplašená a hysterická kočka zmizela. Volala jsem ji po celém domě a nemohla ji najít měla jsem strach z toho jak se někde válí vyděšená po zemi, nebo taky po stropě. Táta byl nepříjemnej že jsem odešla od šána a to vše mi vehnalo slzy do očí, bojím se toho Novýho roku, protože "jak na novej rok, tak po celej rok" ...a já opravdu nemám zapotřebí probrečet celej rok.. Tento rok jsme ani nedělali ohnostroj a tak jsem se sbalila a vyšla ven před dům. Docela smutný stát v té kose sama a sledovat jiný lidi jak se bavěj ale tak co už. Pak jsem se vrátila domů dopila druhou půlku šána a tet jsem tu a myslím že jdu spát protože se nudím.

Žádné komentáře:

Okomentovat