sobota 31. prosince 2011

Silvestr? to teda zase bude rok...

Je 31.12.2011 15:55.... Je sice bezvadný že už za pár hodin bude Novej rok, jenže já budu kysnout na novoroční přípitek doma. Jaká škoda. Každej komu ještě proudí krev v žilách vyrazí někam ven, někam se bavit. Ale u mě snad dojde k předčasnému  ztuhnutí krve nebot si moji rodičové drazí myslí že jsem ještě malá bytost a tak mám propustku pouze do deseti. Jaká škoda...a jé to už se opakuju, ale uznejte sami, vy co sedíte jako já doma u monitoru, že mnohem záživnější než připíjet s televizí Nova a povedenou rodinkou je připíjet s těma co maj k vám věkově nejblíž, s těma se kterejma se dovedete dobře bavit. A když už teda pominu to že to jinak nepůjde, kam teda do těch deseti vyrazit? Kamarádka pořádá nějakou menší house párty, jenže jak znám smetánku co je na seznamu hostů, jistě dojde k nemalé hádce a tak mi nezbude nic víc než se s klidnějšími tvory a pytlíkem brambůrek klidit někam pod stůl. To bude veselo. A abych nezapomněla, už od rána držím kočky doma, aby se nezcvokly z toho až bude nějaká buřičská parta pálit petardy.Zatím to snášej ještě skvěle, jedna se mnou leží v posteli a druhá ve svém pelechu ale co večer až je to tu zase omrzí?..

Žádné komentáře:

Okomentovat