čtvrtek 29. prosince 2011

A je to doma!

Je čtvrtek 17:20 a je to doma! Abych se lépe vyjádřila, prostě jsem si z dnešního nákupu přinesla pískomila. Je nádhernej a jmenuje se Barnabáš (jak jinak taky). Je skoro celej  černej(má bílí přední tlapky a proužek na krku) a myslím že z něj brzo bude můj metalovo-rockovej  chlapeček. Právě začíná jeho hudební výuka s Buried Alive. Myslím že se mu hudba líbí. Časem dodám fotky ale tet je to nesmyslné jelikož je tma a fotky při umělém světle nemaj dobrou kvalitu.
A abych nezapomněla při nákupech jsem taky navštívila Takko jsou tam tet nějaký slevy, ale byla jsem dost znechucená. Sháním si jeansy  a když jsem nakoukla na stojan s dámskejma jeansema a našla něco co vypadalo jako pánský a ještě k tomu hopperský tak jsem prchla pryč. Je to humus, to bych rovnou mohla chodit v pytli od brambor a žádnej hopper by můj nízkej rozkrok netrumfnul..

Žádné komentáře:

Okomentovat