sobota 7. dubna 2012

Já, Já a moje maličkost

Jsem E.liska  a  svět buzeruju teprve 15 let, tak toho mám podle všelijakejch mouder ještě hodně před sebou ale to je mi tet celkem jedno.  Život je ve výsledku krátkej tak je třeba si ho svým způsobem užít. Chodím na gympl tak doufám že to tam vydržím až dokonce.
 Mám ráda všechno co mě dělá štastnou a v první řade jsou to asi sympatický lidi, zvířata, a umění a to jak už hudební, malířské či literární a plyšáky.
 Sympatickejch lidí je vcelku dost, teda alespon tak povrchně spousta lidí působí, vnitřně je to už ale těžší, málo kdo je nalazený alespon na vedlejší notu natož tak na tu mou. Jsem asi podivná ale to jsme svým způsobem všichni, tak co.
 Mám moc ráda zvířata jsou to jedny z mála bytostí na který se člověk nemůže zlobit i když mu poškrábou půl obličeje, nebo aspon já to nedovedu a mám ráda plyšáky, to jsou jediní tvorečci co neutečou mímu obejmutí.
   A asi jako všichni mám ráda hudbu a to od rocku až po punk a metal. Z rocku poslouchám Nirvanu (ikdyž ta patří spíš do grunge ale na tom právě tet nesejde), The Doors, AC/DC,Ozzyho Osbourna, Jimiho Hendrixe, Foo Fighters, Scorpions, White Lions... z punku samozřejmě Sex   Pistols, The Only Ones, (ikdyž maj asi jen jednu legendární písničku ale díky ní je prostě žeru) Les Sales Majestés, (punk v frantíkovským podání mi připadá jako hudba z úplně jinýho světa) Benjaming Band(což je česká, skotsky laděná hudba a mě se to prostě líbí) a z metalu mám si nejradši Avenged Sevenfold. Jinak toho poslouchám ještě spousty, zbožnuju filmový melodie, Johna Lennona, The who a prostě se mi to všechno nechce vyjmenovávat "jsem líná jak veš!"
 A jak už jsem řekla mám ráda i výtvarno, sama chodím do ZUŠ a jsem na to pyšná, protože mě to dotlačí k tomu občas něco vytvořit. Zbožnuju Salvadora Dalího a Van Gogha  a René Magritte je taky dost zajímavej.  moc ráda fotím, ale nejsem nijak moc dobrá a nemám žádnej "spešl foták" tAk vcelku smutním.
A protože mám moc ráda literaturu a sloh tak mě napadlo založit tenhle blog a podělit se o svoje myšlenky i s někým jiným než s mejma plyšákama. Ze spisovatelů asi nejvíc miluju J.D Salingera, Marka Twaina, Christophera Paoliniho, J.K Rowlingovou.. a pak si ráda počtu v drogově lazenejch,psycho, a různejch drama knížkách a podobnejch věcech ale toho bych tu vypisovala strašně moc a nikoho by to stejně nezajímalo(tak proč se namáhat)
To je asi zatím tak všechno, protože mě právě tet nenapadá nic dalšího.
(a Tohle jsem teda já )

Žádné komentáře:

Okomentovat